Odstop od pogodbe

VRAČILO IZDELKOV

Potrošnik ima v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov pravico, da v 14 dneh odstopi od pogodbe, sklenjene na daljavo, brez navajanja razlogov.

Odstop od pogodbe se šteje za veljaven, če je v roku 14 dni od prevzema pošiljke poslan izpolnjen obrazec za odstop na e-naslov info@vitalmarket.si. Ta pravica velja samo za potrošnike, ne pa tudi za pravne osebe.

Kupec, ki odstopa od pogodbe, mora v 14 dneh po poslanem obvestilu o odstopu vrniti izdelek skupaj z izpolnjenim obrazcem. Stroške vračila krije kupec, v skladu s cenikom dostavne službe. Kupec je dolžan poravnati morebitno škodo na izdelkih ali embalaži.

Naslov za vračilo blaga je Poslovno svetovanje, Alen Kaltak s.p., Na Plavžu 56, 4228 Železniki. Blago mora biti poslano pravočasno, pred iztekom 14-dnevnega roka.

Prodajalec ni dolžan sprejeti vračila izdelkov, ki so poškodovani zaradi nepravilne uporabe ali ravnanja.

Obrazec za odstop od pogodbe si lahko prenesete ali natisnete na tej povezavi.

 

Odgovornost za neskladnost blaga

26. 1. 2023 je bil sprejet  ZVPot-1, ki na novo ureja pravice ob uveljavljanju napake na blagu, kjer se sedaj »stvarne napake« poimenujejo neskladnost blaga s pogodbo.
Prodajalec dobavi potrošniku blago, ki izpolnjuje zahteve iz ZVPot-1 ter odgovarja za neskladnosti, ki jih ima blago v času dobave.
Prodajalec odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in ki se pokaže v dveh letih od dobave blaga (prvo leto je dokazno breme na prodajalcu, drugo leto je dokazno breme na potrošniku).
Ko potrošnik prodajalca obvesti o neskladnosti, ima prodajalec na voljo največ 30 dni, da brezplačno vzpostavi skladnost blaga brez znatnih nevšečnosti za potrošnika. Prodajalec nosi tudi plačilo potrebnih stroškov, ki nastanejo pri vzpostavitvi skladnosti blaga, zlasti stroške pošiljanja in prevoza.
Da bi se vzpostavila skladnost blaga, lahko potrošnik izbere po vrstnem redu med zahtevki:
(1) za vzpostavitev skladnosti blaga (zamenjavo blaga z novim brezhibnim blagom ali odpravo napake s popravimo (če je ta mogoča) ali
(2) zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od pogodbe in zahteva vračilo kupnine.
Kadar potrošnik odstopi od prodajne pogodbe, prodajalec potrošniku vrne plačan znesek nemudoma, vendar najpozneje v osmih dneh po prejemu blaga ali dokazila, da je potrošnik blago poslal nazaj.

Če se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od prejema blaga, vrstni red zahtevkov ne velja, ampak lahko potrošnik že takoj odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo kupnine.  

Potrošnik (fizična oseba) lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti, če o neskladnosti obvesti prodajalca v dveh mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena. 

Možnost odstopa od pogodbe oziroma vračila izdelkov ne velja v primerih kot jih določa veljavni ZVPot-1.

Če je obstoj neskladnosti blaga sporen, prodajalec o tem pisno obvesti potrošnika v osmih dneh od prejema zahtevka.