Splošni pogoji poslovanja
Splošni pogoji poslovanja spletnega mesta so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnika, s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.
Prosimo, da pred uporabo spletne trgovine pazljivo preberete spodaj navedene Pogoje poslovanja. Z uporabo spletne trgovine Vitalmarket.si izražate svoje strinjanje z navedenimi pogoji. Če se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da spletne trgovine vitalmarket.si ne uporabljate. Pridržujemo si pravico, da lahko kadarkoli spremenimo pogoje na spletni strani. Vse spremembe so zavezujoče za kupce, zato vam priporočamo, da redno spremljate Pogoje poslovanja.
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine Vitalmarket.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med upravljalcem in uporabnikom.
Dostopnost informacij – povzetek zakonodaje
Upravljalec se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
– identiteto podjetja (ime in sedež podjetja),
– kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
– bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
– dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
– pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
– vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
– način plačila in dostave,
– časovno veljavnost ponudbe,
– rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
– pojasnilo postopka ob pritožbi.
Način dostave
Naročeno blago vam bomo poslali po dostavni službi GLS oz. Pošti Slovenije kot paket. Rok dobave za izdelke na zalogi je najkasneje v 3 dneh od prejema naročila, v kolikor izdelka ni na zalogi ali je nova dobava na poti, vas bomo o tem obvestili. Cene veljajo na dan oddaje naročila. DDV je vključen v ceno.
Stroški odpreme in pakiranja znašajo 3,99€, za vsa naročila nad 30€ je poštnina brezplačna. Stroške manipulacije z denarjem pri prevzemu na pošti (za plačilo po povzetju) nosi kupec in po trenutno veljavni tarifi Pošte Slovenije znašajo 1,05€.
V kolikor vas ob dostavi ni doma, vas bo paket čakal na vaši matični poštni enoti 15 dni, v primeru, da vam paket dostavi dostavna služba GLS boste o lokaciji paketa obveščeni preko obvestila, ki ga prejmete na vaš mobilni telefon.
Načini plačila – plačilni pogoji
Spletna trgovina Vitalmarket.si ponudniku omogoča naslednje načine plačila:
-Plačilo po povzetju: v primeru, da želite vaše naročilo plačati ob dostavi na vaš naslov (po povzetju), nam to posebej označite na obrazcu za oddajo naročila. Znesek naročila plačate dostavljavcu z gotovino, ko vam le-ta dostavi naročeno blago na vaš naslov.
-Plačilo po predračunu – s predhodnim nakazilom: v primeru, da želite vaše naročilo plačati preko predračuna, nam to posebej označite na obrazcu za oddajo naročila, ki se nahaja v spletni košarici. V najkrajšem času bomo na vašo elektronsko pošto poslali predračun. S tem predračunom nato (preko elektronskega bančništva, na poštnem ali bančnem okencu,…) plačate naročeno blago. Ko bo plačilo razvidno na našem računu, bomo blago v obljubljenem dobavnem roku odpremili preko dostavne službe na vaš naslov.
-Plačilo s plačilnimi karticami: v spletni trgovini vitalmarket.si je na voljo možnost plačila s plačilnimi karticami Activa, Mastercard, Visa, Visa Electron, BA Maestro.
Cene
Vse cene v spletni trgovini Vitalmarket.si so navedene v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV).
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo upravljalec kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.
Kupoprodajna pogodba med upravljalcem in kupcem je sklenjena v trenutku, ko upravljalec potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za upravljalca, kot za kupca.
Po zaključku nakupa boste prejeli potrditev prejema naročila preko e-pošte z vsemi podrobnostmi o vašem naročilu.
Naročila
1.Naročanje poteka preko Interneta 24 ur na dan, vse dni v letu. Klici na tel številko 01 235 59 90 se obračunavajo potrošniku kot klici v stacionarno omrežje po ceniku operaterja, ki ga uporablja potrošnik. Potrošnik izbira in naroči izdelke, ki so mu na voljo v spletni trgovini, razvrščene v kategorijah. Naročila sprejemamo preko nakupa v spletni trgovini Vitalmarket in preko e-pošte info@vitalmarket.si Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V njem so navedeni izdelki in količine, ki jih je kupec izbral. Sprejeta naročila se obravnavajo kot nepreklicna in bodo izpeljana.
2.Naročila preko e-pošte info@vitalmarket.si. Naročila preko e-pošte info@vitalmarket.si morajo nujno vsebovati ime in priimek naslovnika/plačnika, ulico, poštno številko in kraj; kontaktno telefonsko številko in e-naslov; Ime artikla in ostale potrebne specifikacije kot so barva, velikost itd. Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V njem so navedeni izdelki in količine, ki jih je kupec izbral. Sprejeta naročila se obravnavajo kot nepreklicna in bodo izpeljana.
V primeru, da želite odstopiti od naročila, nas prosim obvestite v najkasneje 6 urah po oddaji naročila po elektronski pošti na info@vitalmarket.si.
Zavrnitev naročila Spletna trgovina Vitalmarket si pridržuje pravico, da lahko zavrne naročilo, za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi razpolaga ne more izvesti. V kolikor bi kupec že plačal po predračunu, mu v tem primeru vso kupnino vključno s stroški dostave vrnemo na njegov TRR v roku 7 dni.
Veljavnost ponudbe
Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Vse cene so navedene v EUR in vključujejo DDV, razen blaga, pri katerem je izrecno napisano, da cene ne vsebujejo DDV. Cene v spletni prodajalni se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.
Slike so lahko samo simbolične in ne odražajo dejanskega stanja.
Navodila za nakupovanje – Tehnični koraki, ki vodijo v sklenitev pogodbe
ODDAJA NAROČILA
Če je bilo vaše naročilo uspešno oddano, se vam na vaši spletni strani izpiše tekst, kjer vam potrjujemo oddano naročilo in vas hkrati obveščamo, da boste na vaš vpisan e-naslov, ki ste ga navedli ob naročilu, prejeli e-pošto s podrobnostmi vašega naročila. Navedena je tudi telefonska številka, na katero lahko pokličete.
Če boste po oddaji naročila hoteli kar koli spremeniti ali naročilo preklicati, pošljite želene spremembe na e- mail naslov: info@vitalmarket.si ali pokličete na 01 235 59 90.
POTRDITEV NAROČILA
Po oddaji naročila bo kupec na e-mail naslov, ki ga je vnesel ob naročilu, prejel e-pošto s potrditvijo in podrobnostmi njegovega naročila.
AKCIJE IN POPUSTI
Kupec lahko na spletni strani uveljavlja različne popuste na način:
1. Sistemsko znižanih izdelkov
2. S kodami za popuste
Vse akcije in kode za popuste delujejo na način, da se med seboj ne seštevajo, razen v primerih, ko je v okviru posamezne akcije rečeno drugače.
POSTOPEK NAKUPA
1. Nakup
Nakup se izvrši z izborom izdelkov v nakupovalno košarico in ko uporabnik izbere izdelek ali izdelke in s potrdilom na gumb POTRDI IN ZAKLJUČI NAKUP odda naročilo, mu spletna prodajalna samodejno “generira – ustvari” in pošlje elektronsko pošto s podrobnostmi naročila (izdelki, cene, količine, uporabnikovi podatki …).S tem je naročilo potrjeno, izdelki bodo poslani v najkrajšem možnem roku.
- Nakupovalna košarica in oddaja naročila
Bodoči kupec opravi nakup z uporabo košarice za nakup, v katero dodaja izdelke, ki jih namerava kupiti, pri tem pa jih lahko pred nakupom iz košarice tudi odstrani. Izdelek se doda v košarico s potrditvijo na gumb “dodaj v košarico”, s čemer se vam izdelek izpiše v košarici. V primeru, da nakupujete več izdelkov postopek ponovite do izbora zadnjega artikla, v nasprotnem primeru pa nadaljujete nakup s klikom na gumb “naprej na naročilo”.
Odpre se vam obrazec “Podrobnosti o plačniku” kjer lahko vstavite oz. spremenite naslov za račun ter dostave v primeru, da ne želite prejeti artikla na naslov, ki ste ga navedli ob registraciji računa.
V primeru, da pošiljate na drug naslov izpolnite obrazec “Dostavi na drug naslov« kjer izberete način dostave. V rubriki »vaše naročilo« lahko še enkrat preverite izbrane izdelke , zneske in stroške. V obrazcu »Načini plačila« izberete način plačila. S klikom na gumb »potrdi in zaključi nakup« potrdite in s tem zaključite nakup.
Na vaš elektronski naslov boste prejeli potrdilo o prejetju naročila, ki je osnova za izdelavo uradnega predračuna (velja le v primeru plačila po predračunu), katerega prejmete na posredovani elektronski naslov, takoj za tem, ko naša naročniška služba pregleda vaše oddano naročilo. V primeru plačila po povzetju bo paket oddan v dostavo.
Tehnološka sredstva, ki omogočajo prepoznavanje in popravljanje napak pred oddajo naročila
Pred oddajo naročila je uporabniku (kupcu) prek grafičnega uporabniškega vmesnika omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav :
– vidi in pregleda, katero blago je izbral in dodal v nakupovalno košarico;
– vidi in pregleda ceno posameznega kosa blaga ter skupen znesek celotne izbrane količine določenega blaga;
– spreminja izbrano količino določenega blaga in izračuna skupen znesek tako spremenjene količine;
– odstranjuje izbrano blago, ki ga ne želi kupiti, iz nakupovalne košarice.
Pred potrditvijo naročila je uporabniku (kupcu) prek grafičnega uporabniškega vmesnika omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav:
– spreminja izbrani način dostave blaga;
– spreminja izbrani način plačila ter
– pregleduje in potrjuje posamezne spremembe.
Potrditev naročila
Naročilo na spletnem mestu info@vitalmarket.si je potrjeno, ko kupec pri zaključevanju naročila potrdi oddano naročilo in ko prejme povratno avtomatsko e-poštno sporočilo s potrdilom o prejemu naročila.
Preklic naročila
Kupec lahko oddano naročilo prekliče na sledeče načine:
– da po e-pošti posreduje sporočilo z zahtevo po preklicu naročila;
– da izdanega uradnega predračuna v roku 3 dni od njegovega prejetja ne plača;
Zavrnitev naročila
Upravitelj spletnega mesta lahko v času do izdaje obvestila, da je naročilo v obdelavi, naročilo, za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji ne more izvesti, zavrne.
V kolikor podjetje svojih obveznosti ne more izpolniti, ker blago ni razpolago ali ker ni pogojev za opravljanje storitev bo upravitelj o tem nemudoma obvestil uporabnika in mu vrnil vsa morebitna predhodno opravljena plačila na enak način, kot če bi šlo za odstop od pogodbe.
Sklenitev pogodbe in izpolnitev pogodbe
Kupoprodajna pogodba je sklenjena, ko kupec prejme uraden predračun in ga v roku 3 dni tudi plača oziroma v primeru plačila po povzetju takrat, ko upravljalec nedvomno ugotovi istovetnost kupca in pridobi soglasje za izvedbo odpreme blaga.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je shranjena v elektronski obliki in sicer na strežniku spletnega mesta info@vitalmarket.si, uporabniku pa je dostopna v uporabniškem profilu (Moj račun). Kupec pa lahko, kadarkoli v času trajanja pogodbenega razmerja, zahteva predložitev pogodbenih pogojev v pisni obliki.
V kolikor za naročeni izdelek niste prejeli računa ali potrdila po pošti, prek elektronske pošte ali skupaj z izdelkom, nas o tem nemudoma obvestite.
Upravljalev mora izpolniti svojo obveznost iz prodajne pogodbe v roku štirinajst (14) dni od sklenitve pogodbe, razen če se z uporabnikom nista dogovorila drugače. V kolikor upravljalec ne more izpolniti svojih obveznosti, ker blago ni na razpolago ali ker ni pogojev za opravljanje storitev, bo o tem nemudoma obvestil uporabnika, v kolikor je upravljalec v takem primeru že sprejelo kakšno plačilo, ga bo kupcu vrnil na enak način, kot če bi šlo za odstop od pogodbe.
Račun in spremna obvestila
Račun se izda na trajnem mediju, v pisni obliki, z razčlenjenimi stroški, kupcu pa se ta posreduje hkrati z dostavo blaga.
Pravica do vračila ali zamenjave izdelkov
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga upravljalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe poslano pred iztekom odstopnega roka od te pogodbe. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
O nameravanem vračilu izdelka (odstopu od pogodbe) nas prosimo z nedvoumno izjavo pisno obvestite in sicer na kontaktni e-mail info@vitalmarket.si. V ta namen lahko neobvezno uporabite priloženi vzorčni odstopni obrazec.
Edini strošek, ki vas bremeni v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.
Če ste kupljeni izdelek že prejeli in želite odstopiti od pogodbe, ga nato na svoje stroške pošljite na naslov naveden na računu. Povratna pošiljka vrnjenega blaga na naslov upravljalca mora biti oddana v roku nadaljnjih 14 dni od sporočila. V primeru odstopa od pogodbe bo, najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe, vrnjena kupnina za plačane izdelke.
Izdelki, ki so predmet vračila, morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni nepoškodovani embalaži in v nespremenjeni količini z vso priloženo dokumentacijo, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Upravljalec ni dolžan sprejeti pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo upravljalčevim splošnim pogojem poslovanja.
Vsi paketi ki bodo na naš naslov posredovani s plačilom po povzetju oz. poštnino plača naslovnik bodo zavrnjeni in vrnjeni pošiljatelju na njegove stroške. Prosimo, da v pošiljko priložite račun za kupljeni izdelek oz. vaše podatke.
Informacije o pritožbenem postopku
Prizadevamo si za zadovoljstvo strank, in nenehno izboljševanje kakovosti poslovanja, vseeno pa se lahko zgodi, da je naše ravnanje drugačno od vaših pričakovanj. V kolikor se to zgodi in bi želeli oddati pritožbo, lahko pritožbe podate preko e-pošte: info@vitalmarket.si. Na vaše pritožbe bomo odgovorili v najkrajšem možnem času – najkasneje pa v roku 30 dni po prejemu pritožbe. Za vsa pojasnila v zvezi z informacijami o pritožbenem postopku, se lahko na nas obrnete preko telefona 01 235 59 90. Za nerešljive spore je pristojno SODIŠČE PO STALNEM PREBIVALIŠČU POTROŠNIKA. Vseeno upamo, da nas boste pred uporabo tega kanala kontaktirali. Verjamemo, da bomo našli lažjo rešitev za obe strani.
IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV
Upravljalec potrošnike obvešča, da ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko sproži v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Ur.l. RS, št. 81/15).
Povezava na platformo SRPS za spletno reševanje potrošniških sporov: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL
Stvarna napaka in garancija, ter uveljavljanje pravic iz tega naslova
STVARNA NAPAKA
Potrošnik lahko napake na kupljenem blagu uveljavlja iz naslova garancije ali iz naslova stvarne napake, kot to predvideva Zakon o varstvu potrošnikov- ZVPOt. Reklamacijo iz naslova stvarne napake lahko uveljavlja za vsak kupljeni izdelek, ki ima garancijo ali garancije nima. Tako lahko potrošnik zaradi napake na izdelku, za katerega je bila dana garancija, uveljavlja pravice iz stvarne napake, enako pa se odloči lahko tudi takrat, ko ne želi uveljavljati garancijo za izdelek, za katerega je bila dana garancija. Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako reklamira pri upravljalcu in to v roku 2 mesecev od odkritja stvarne napake, oziroma v roku 2 let, ko je bilo blago prevzeto s strani kupca. Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova mora potrošnik upravljalca v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in upravljalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora upravljalec čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, mora upravljalec v roku 8 dni podati potrošniku pisen odgovor. Potrošnik lahko zahteva po lastni izbiri odpravo napake, vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako, zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska. Napaka je stvarna če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet, če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila upravljalcu znana oziroma bi mu morala biti znana, če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane, če je upravljalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila. Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli upravljalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal upravljalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
GARANCIJA
Garancijo lahko potrošnik uveljavlja za izdelke, za katere je obvezna garancija kot jo določa Pravilnik o blagu, za katerega se izda garancija za brezhibno delovanje (UL RS, št. 14/12). Seveda je možno, da se garancija nudi tudi prostovoljno za dodatne izdelke oziroma storitve. V garancijskem roku lahko potrošnik od garanta zahteva: brezplačno odpravo napake, če odprava napake ni možna v skupnem roku 45 dni, lahko potrošnik zahteva zamenjavo za nov brezplačen izdelek. Upravljalec mora biti obveščen o napaki v navedenih rokih, v obvestilu mora potrošnik natančno opisati napako, upravljalec mora imeti priložnost, da stvar pregleda in oceni morebitno napako, potrošnik vam mora navesti zahtevo, kaj želi iz uveljavljanja, upravljalec mora nujno odgovoriti potrošniku v roku 8 dni – tako v primeru, če ugodite zahtevi kot tudi v primeru, če se ne strinjate z uveljavljanjem napake oziroma garancije.
REKLAMIRANJE ARTIKLA
Reklamacija artikla je mogoča s predložitvijo računa. Če se je na vašem izdelku pojavila napaka, za katero ni kriva vaša nepravilna uporaba oz. napaka ni posledica vašega dejanja, lahko nam pošljete zahtevek za uveljavljanje reklamacije. Zahtevek pošljite na elektronski naslov info@vitalmarket.si.
V elektronski pošti nam čim bolj nazorno pojasnite razlog za uveljavljanje reklamacije, da bomo čim lažje reševali vašo reklamacijo. Zraven zapišete svoje podatke (ime in priimek ter naslov) ter kontaktno številko, kamor vas bomo lahko obvestili o poteku reševanja reklamacije.
Reklamiran izdelek pošljite po pošti na naslov naveden na računu. V paket priložite kopijo računa, ter vaše podatke in opis napake izdelka. Prosimo vas, da izdelek zapakirate v primerno zaščitno embalažo, da bo prispel do nas nepoškodovan.
Ko bo izdelek z vso pripadajočo dokumentacijo prispel na naš naslov ga bo pregledal reklamacijski oddelek. Glede na vsebino opisane napake, ter glede na ugotovitve reklamacijskega pregleda, vas bomo v čim krajšem možnem času kontaktirali in vas seznanili z nadaljnjim postopkom. Reklamacijska služba vam tekom postopka lahko ponudi popravilo izdelka, zamenjavo izdelka ali vračilo kupnine vključno s stroški pošiljanja, ki so nastali ob naročilu.
Varovanje podatkov
- Splošno
Upravljalec obdeluje in varuje vaše osebne podatke skladno z aktualno zakonodajo s področja varovanja osebnih podatkov. Upravljalec bo osebne podatke uporabil izključno za namene za katere so bili osebni podatki dani in jih v nobenem primeru ne bo razkril nepooblaščenim osebam. Vaši podatki so lahko razkriti ostalim le na poziv državnega organa ob podani zakonski podlagi. - Hramba podatkov
Upravljalec hrani vaše podatke le toliko časa, kolikor je potrebno za namene, za katere se osebni podatki obdelujejo, razen če je z zakonom določen drug rok hrambe.
Upravljalec hrani podatke strank, ki so potrebni za izvedbo nakupa še pet let od nakupa na pogodbeni podlagi zaradi zagotavljanja pravnih zahtevkov. Upravljalec obdeluje vaše osebne podatke za namene neposrednega oglaševanja na podlagi podane privolitve, do vašega preklica.
Upravljalec lahko svojo dejavnost oglašuje, ter obvešča posameznike o novostih in ponudbah upravljalca tudi na podlagi zakonitih upravičenih interesov upravljalca, ki temeljijo na preteklem nakupu posameznika.
Upravljalec hrani osebne podatke na izdanem računu skladno z zakonom deset let po poteku leta, na katerega se nanašajo računi.
Upravljalec hrani podatke, ki jih vnesete v vaš uporabniški račun do zbrisa uporabniškega računa. Upravljalec hrani podatke, ki jih posredujete za namene pridobitve promocijske kode za popust pri nakupu do izvedbe nakupa pri katerem uveljavljate ta popust. Upravljalec hrani podatke potrebne za izvedbo nagradne igre na podlagi privolitve do preklica.
Podatke, ki jih posredujete upravljalcu na podlagi privolitve lahko kadarkoli prekličete. Preklic ne vpliva na zakonitost obdelave osebnih podatkov na podlagi privolitve pred njenim preklicem. - Vaše pravice
Upravljalec skladno s Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov in zakonom, ki ureja varstvo osebnih podatkov, posamezniku zagotavlja naslednje pravice:
• pravico od upravljalca zahtevati informacije, kateri podatki se obdelujejo v zvezi z njim;
• pravico od upravljalca pridobiti potrdilo o tem, ali so v obdelavi njegovi osebni podatki;
• pravico, da upravljalca brez nepotrebnega odlašanja popravi netočne osebne podatke v zvezi z njim;
• pravico, da upravljalca brez nepotrebnega odlašanja izbriše osebne podatke v zvezi z njim, razen če je podlaga zakon;
• pravico, da upravljalca omeji obdelavo osebnih podatkov, razen če je podlaga zakon;
• pravico, da prejme osebne podatke v zvezi z njim, ki jih je posredoval upravljalcu, v strukturirani, splošno uporabljani in strojno berljivi obliki, in pravico, da te podatke posreduje drugemu upravljavcu ali od upravljalca zahteva da posreduje te podatke neposredno.
• pravico, da kadarkoli ugovarja obdelavi osebnih podatkov v zvezi z njim, razen če je podlaga pogodba ali zakon. - Uveljavljanje pravic
Posameznik navedene pravice uveljavlja brezplačno pri upravljalcu. Ta lahko zaradi potrditve identitete posameznika zahteva njegove podatke. Upravjalec mora o zahtevi posameznika odločiti brez nepotrebnega odlašanja, najkasneje v enem mesecu po prejemu zahteve. Ta rok se lahko po potrebi podaljša za največ dva dodatna meseca ob upoštevanju zapletenosti in števila zahtev. O podaljšanju mora upravljalec obvestiti posameznika, posameznik pa se lahko zoper podaljšanje pritoži. Pri očitno neutemeljenih ali pretiranih zahtevah posameznika, na katerega se podatki nanašajo, zlasti če se zahteve pogosto ponavljajo, lahko upravljalec s posebno obrazložitvijo odkloni ukrepanje na podlagi zahtevka.
Posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, lahko kadarkoli pisno ali na drug dogovorjen način zahteva, da upravljavec trajno ali začasno preneha uporabljati ali drugače obdelovati njegove osebne podatke za namen neposrednega trženja. Upravljavec v primeru iz prejšnjega stavka najpozneje v 15 dneh preneha obdelovati osebne podatke za namen neposrednega trženja ter o tem v nadaljnjih petih dneh pisno ali na drug dogovorjen način obvesti posameznika, ki je vložil to zahtevo.
Če posameznik po prejeti odločitvi upravljavca meni, da osebni podatki, ki jih je prejel, niso osebni podatki, ki jih je zahteval, ali da ni prejel vseh zahtevanih osebnih podatkov, lahko pred vložitvijo pritožbe pri Informacijskemu pooblaščencu, pri upravljavcu vloži obrazložen ugovor v roku petnajstih dni. Upravljavec mora o ugovoru odločiti kot o novi zahtevi v petih delovnih dneh. Če upravljavec ne odloči o zahtevi posameznika v roku, lahko posameznik pri Informacijskem pooblaščencu vloži pritožbo zaradi molka.
V postopku pritožbe zoper odločitev upravljavca po tem delu zakona odloča Informacijski pooblaščenec po pravilih splošnega upravnega postopka. Informacijski pooblaščenec v primerih, ki jih ni možno rešiti drugače, o pritožbi odloči z odločbo. Zoper odločbo ni dovoljena pritožba, je pa dopusten upravni spor. - Pogodbena obdelava
Upravljalec lahko posamezna opravila v zvezi z obdelavo osebnih podatkov s pogodbo zaupa obdelovalcu. Pogodba je pisna ali v enakovredni elektronski obliki in skladna z zahtevami Splošne uredbe o varstvu osebnih podatkov, določbami zakona, ki ureja varstvo osebnih podatkov ter drugimi predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov. - Osebni podatki oseb mlajših od 15 let
Upravljalec ne obdeluje osebnih podatkov oseb mlajših od 15 let. Vsem staršem in skrbnikom svetujemo, da otroke naučijo varne in odgovorne uporabe spleta, kar vključuje posredovanje njihovih osebnih podatkov. Mladoletniki svojih podatkov ne bi smeli posredovati na spletno stran www.vitalmarket.si. - Kontakt podjetja
Vaše zahteve nam lahko posredujete po elektronski pošti na info@vitalmarket.si ali nas pokličete na 01 235 59 90.
SMS aplikacija CartFox
Upravljavec uporablja storitev CartFox za pošiljanje elektronskih sporočil posameznikom
(SMS, aplikacije za neposredno sporočanje, e-pošta). Politika zasebnosti storitve CartFox
in informacije o ponudniku storitve CartFox so na voljo tukaj. Vitalmarket.si upravlja osebne
podatke skupaj s ponudnikom storitve CartFox.
Osebni podatki posameznikov, ki se obdelujejo v okviru storitve CartFox, vključujejo:
- e-poštni naslov;
- telefonsko številko;
- informacije o spletni strani ali aplikaciji, preko katere je bil posredovan e-poštni naslov
- in/ali telefonska številka;
- informacije o pošiljanju sporočil:
- vrsto sporočila (SMS, aplikacija za neposredno sporočanje (vrsta aplikacije), e-pošta); datum pošiljanja;
- čas pošiljanja;
- vsebino poslanega sporočila (npr. obvestila v zvezi z nakupom, zapuščena košarica,obvestilo o popustih itd.);
- podatek o nedostavljenem sporočilu (datum in čas prejema obvestila o nedostavljenosti);
- podatke o izvedenem dejanju (npr. nakup artikla v zapuščeni košarici, nakup znižanegaartikla ipd.).
Osebni podatki (e-poštni naslov, telefonska številka) se samodejno posredujejo skupnemu
upravljavcu.
Pravna podlaga za obdelavo osebnih podatkov pri uporabi storitve CartFox je:
- a) Privolitev, ki služi za obdelavo osebnih podatkov tistih posameznikov, ki so podali
privolitev za prejemanje elektronskih sporočil.
- b) Zakoniti interes, na podlagi katerega upravljavec obdeluje osebne podatke v okviru
storitve CartFox samo ob spodaj navedenih predpogojih:
- posameznik je dodal vsaj en artikel v košarico znotraj spletne trgovine;
- posameznik je posredoval svoje komunikacijske podatke (e-poštni naslov in/alitelefonsko številko);
- sporočilo vsebuje besedilo v zvezi z (morebitnim) nakupom posameznika.
Namen obdelave osebnih podatkov je obveščanje posameznika o njegovem
(nameravanem) nakupu, saj sporočila, ki so poslana preko storitve CartFox, vsebujejo naslednje podatke:
- potrditev naročila;
- aktualne informacije o dostavi;
- račun po opravljenem nakupu;
- opomnik o zapuščeni košarici.
Primarni namen teh sporočil je transakcijsko komuniciranje. Sporočila so namenjena obveščanju posameznika o poslovnem odnosu z upravljavcem ali naročnikom (npr.obvestila v zvezi z nakupom).
Prejemnik se lahko odjavi od prejemanja sporočil storitve CartFox z uporabo možnosti odjave v posameznem sporočilu, ki ga posamezniku pošlje storitev CartFox.
Če se želite odjaviti od vseh sporočil, ki jih pošilja upravljavec, se lahko obrnete na skupnega upravljavca na info@dfvu.org.
Osebni podatki, zbrani v okviru storitve CartFox, se ne razkrivajo tretjim osebam (razen skupnemu upravljavcu, tj. ponudniku storitve CartFox) in upravljavec do njih nima dostopa.
Upravljavec lahko v okviru storitve CartFox dostopa le do poročil, ki vsebujejo združene in s tem anonimizirane podatke (npr. število poslanih sporočil, število nakupov preko poslanih sporočil itd.).